TrustedShops tot €2500 kopersbescherming
Experts in baby en kindverzorging
Altijd in de aanbieding
Menu
0

Klantenservice

0320 417 611
Babydrogist.nl

Nikkelstraat 1

8211 AJ Lelystad

Nederland

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Retourneren
Wat is de termijn voor het retourneren van producten?

Je hebt 30 dagen na ontvangst van je bestelling om een product te retourneren.

Moet ik kosten betalen voor het retourneren van een product?

Ja, we rekenen een kleine retourverwerkingsvergoeding van slechts €1,99 voor retourneren.

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Als je per ongeluk het verkeerde product hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. We zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Kan ik een beschadigd, defect of onvolledig product retourneren zonder retourkosten?

Ja, als je een klacht hebt over een ontvangen product, meld dit dan via onze klantenservice. Je hoeft geen retourkosten te betalen voor dit artikel.

Waar kan ik mijn retourlabels vinden?

Je retourlabels zitten in de bijlage van de bevestigingsmail van je retour. Ook kun je ze vinden in Mijn retouren bij 'Toon retourlabels'.

Heb ik voor elk retour een retourlabel nodig?

Je hebt per pakket een retourlabel nodig, ongeacht het aantal artikelen in het pakket.

Moet ik het retourlabel printen?

Ja, voor retourzendingen bij Babydrogist dien je het retourlabel uit te printen en op het pakket te bevestigen voordat je het bij een servicepunt aflevert

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg na het retourneren van een product?

We streven ernaar om het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourproduct terug te storten op je rekening.

Kan ik mijn retourlabel laten scannen bij een servicepunt?

Nee, het is niet mogelijk om het retourlabel te laten scannen bij een servicepunt bij Babydrogist vanwege de beperkingen van ons bezorgpartner DPD. Je dient het geprinte retourlabel mee te nemen naar het servicepunt voor de retourverwerking.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Toch niet zo tevreden met je aankoop of is er iets mis gegaan? Bij babydrogist kan je tot 30 dagen je bestelling gratis retourneren! Bij babydrogist.nl houden wij het graag zo simpel mogelijk, want meer van je tijd vragen dan je kleine willen wij niet. 

Retourneren doe je in 2 stappen: 

Stap 1: 

Ga naar de Babydrogist.nl/retour pagina om je retour aan te vragen en het retouretiket direct te downloaden. Let op je hebt daarvoor je ordernummer nodig (Deze vindt je terug in je order bevestiging email met als onderwerp: 'uw babydrogist bestelling').

Stap 2: 

Stop de producten in een stevige doos (of gebruik de verzenddoos zelf) en lever het pakketje in bij de geselecteerde service punt. 

Ik heb een verkeerde product ontvangen wat nu? 

Oeps, dat is denk ik een foutje geweest. Geen zorgen! Bij ons kan je de bestelling kosteloos retourneren, en we sturen de juiste artikelen (mits op voorraad) opnieuw op. Meldt daarvoor je retour aan via onze portal Babydrogist.nl/retour en geef daar aan wat er mis is met je bestelling en wat de gewenste oplossing is. 

Kan ik mijn retour ook laten afhalen? 

Helaas is het niet mogelijk om je retour af te laten halen door een postbezorger. Deze mogelijkheid wordt niet aangeboden door onze vervoerders. Wel kun je de retouren afleveren bij een Servicepunt in de buurt. Vaak zit deze binnen 850 meter van je vandaan. 

Verzending
Wat is de levertijd en hoeveel kost dit?

Levertijd: 

Zodra je bestelling is afgerond, zullen wij deze in behandeling nemen. Als je bestelling op werkdagen voor 15:00 besteld, zullen wij deze dezelfde dag nog versturen. Dat houdt in dat onder normale omstandigheden (niet tijdens de kerst of Black friday drukte bijvoorbeeld) de bestelling de volgende dag wordt bezorgt. 

Bestellingen geplaatst van vrijdag 15:00 tot maandag 14:00 worden op maandag verzonden en zullen onder normale omstandigheden op dinsdag worden bezorgd. 

Verzendkosten:

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via DPD Pakketpost met Track & Trace code! De verzendkosten hiervoor zijn €3,95 voor Nederland en €5,99 voor België! Bestellingen vanaf € 100,- bezorgen wij in Nederland gratis. 

Wij willen graag de scherpste online prijzen aanbieden, hierdoor nemen wij met minder genoegen. Daarom is het voor ons niet mogelijk om altijd gratis verzending aan te bieden. 

Wel waarderen wij loyale terugkerende klanten, die krijgen op regelmatige basis een GRATIS verzendingscode opgestuurd per mail als waardering voor de loyaliteit!  

 

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

Heel simpel, ja dat kan! 

Je kan je bestelling direct na het afronden daarvan, ophalen bij ons magazijn in Lelystad. Deze bestelling mag jij of iemand anders voor je ophalen op voorwaarden van het vertonen van de orderbevestiging. Deze orderbevestiging wordt gestuurd naar de mail die is opgegeven bij het bestellen. 

Afhaal locatie: 

Babydrogist (magazijn) 
Nikkelstraat 1
8211AJ  Lelystad 


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag 10:00 - 18:00 

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.