• Lorem ipsum

Artikel 1. Onze Motto

  1. Klant is koning
  2. Service is het belangrijkste
  3. Probleem: wij lossen het op!

 

Artikel 2. Wie is Babydrogist?

  1. Wij zijn een babydrogist website die elke dag vecht voor de allerlaagste prijzen voor onze klanten. Elke dag zijn wij aan het kijken voor kansen om ervoor te zorgen dat onze klanten besparen op hun centjes!
  2. Wil je ons contacteren of tips geven? Graag!:
    • Email: info@babydrogist.nl
    • Facebook: www.facebook.com/babydrogist
  3. Zakelijke gegevens:
    • Handelsnaam: Babydrogist (onderdeel van Titoo B.V.) 
    • KVK-nummer: 72363215

 

Artikel 3. Toepasselijkheid

  1. Wij doen ons best om de algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Hier staat namelijk in wat wij voor je doen en wat je van ons kunt verwachten. Deze voorwaarden zijn van belang als je iets bij ons gaat kopen, of hebt gekocht.
  2. Het kan voorkomen dat wij aparte voorwaarden hebben bij een product. Dit wordt dan altijd duidelijk aangegeven zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

 

Artikel 4. Transparantie

  1. Wij zijn altijd eerlijk in de communicatie. Alle informatie over het product, wat het kost, verwachtte levertijd en retourbeleid zijn op onze site te vinden. Mocht je toch vragen hebben over ons aanbod, neem dan gerust contact met ons op!

 

Artikel 5. De overeenkomst

  1. Bij ons doe je online zaken in een veilige omgeving. Alle betalingen die je doet zijn versleuteld en beveiligd. Je loopt dus geen risico dat je geld verdwijnt. En mocht er toch iets mis gaan dan vergoeden wij de schade, beloofd!
  2. Als je een bestelling hebt geplaatst dan krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Zorg er dus voor dat het e-mail adres dat je hebt opgegeven klopt.
  3. Een factuur van je bestelling krijg je automatisch gemaild. 

 

Artikel 6. Onjuistheden

  1. Ieder mens maakt fouten, en aangezien wij ook mensen zijn zou het zo maar kunnen dat wij ook een foutje maken. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat wij bij een aanbieding een zetfout maken en er een maandbox op de site staat voor slechts 25 cent in plaats van 25 euro. Aangezien het dan duidelijk is dat dit een zetfout is zijn wij niet verplicht het artikel te leveren voor 25 cent. Mocht er zoiets gebeuren dan zullen wij het wel klantvriendelijk oplossen. Zo kun je in dat geval bijvoorbeeld een tegoedbon verwachten.

 

Artikel 7. Herroepingsrecht

  1. Heb je het product ontvangen en ben je er toch niet blij mee? Meldt dit dan binnen 14 dagen na ontvangst bij ons via de mail. Zodra wij je retour-zending hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen 14 dagen terugboeken. Wij behouden ons het recht voor om te wachten met terugbetaling tot het product in goede orde is ontvangen.
  2. Vanuit het service-oogpunt is het wenselijk dat u een reden van retour opgeeft. Dit kunnen wij namelijk meenemen in ons product-klachtrapport maar dit hoeft niet!  
  3. Je mag bij ons alles retourneren! Producten die geopend worden teruggestuurd krijgen geen creditering omdat wij die niet meer opnieuw kunnen verkopen. Deze geven wij eens in de zoveel tijd weg aan moeders die het financieel moeilijk hebben.
  4. Vouchers of tegoedbonnen kunnen niet geretourneerd worden. 
  5. Bij het verzenden van het pakketje is de verzender (Babydrogist) verantwoordelijk voor vermissingen en/of schade(s). 
    Bij het retourzenden van een pakketje is wederom de verzender (Klant) verantwoordelijk voor vermissingen en/of schade(s).

 

Artikel 8. De prijs

  1. Wij houden je niet voor de gek. Wij zullen geen onverwachte kosten in rekening brengen. 
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
  3. Er kunnen nog verzendkosten gerekend worden. Dit kan per product verschillen maar het zal altijd duidelijk worden gemaakt om hoeveel het gaat.

 

Artikel 9. Garantie

  1. Je hebt betaalt voor een goed product dus daar heb je ook recht op. Is er toch iets aan de hand? Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op.

 

Artikel 10. Levering en uitvoering

  1. Wij zullen altijd ons best doen om je goed te helpen. Wij houden van tevreden klanten.
  2. Bij elk product staat aangegeven wat het verwachte leveringstermijn is. Dit kan per product verschillen.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren dan mag jij kiezen: je vraagt je geld terug, je vraagt of wij een vervangend product kunnen leveren of je vraagt een tegoedbon.
  4. Als een product beschadigd of kwijtraakt voordat je het ontvangt dan is dat uiteraard onze verantwoordelijkheid. We zullen het dan opnieuw versturen.

 

Artikel 11. Betaling

  1. Nadat we je betaling hebben ontvangen maken we je bestelling direct in orde, tenzij er gekozen is voor achteraf betalen. Dan versturen wij jouw bestelling uiteraard voordat er betaald is.
  2. Indien je bij het afrekenen van jouw bestelling kiest voor de betaalmethode Afterpay is het van belang dat je rekening houdt met het volgende: Wij hanteren een minimum van €5,- en een maximum van €1000,-. Je ontvangt binnen 7 dagen na ontvangst van het product een mail inclusief factuur. Deze dient u binnen 14 dagen te voldoen. Mocht je hier een herinnering over ontvangen terwijl je wel al betaald hebt verzoeken wij jou contact op te nemen met Afterpay. Dit kan via het volgende nummer: 020 723 0270. 
  3. Klopt er iets niet in de betaalgegevens? Neem dan contact met ons op.

 

Artikel 12. Klachtenregeling

  1. Heb je een klacht? Dat vinden wij erg vervelend! Wij zullen er alles aan doen om je klacht te verhelpen. Stuur een mailtje naar info@babydrogist.nl en we zullen je zo snel mogelijk helpen
  2. Als we je klacht niet binnen 5 dagen kunnen oplossen dan laten we je weten hoeveel tijd we nodig hebben om het op te lossen.
  3. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dien je, je te wenden tot Stichting WebwinkelKeur, deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform.

 

Artikel 13. Toepasselijk recht

  1. Heb je een klacht? Dat vinden wij erg vervelend! Wij zullen er alles aan doen om je klacht te verhelpen. Stuur een mailtje naar info@babydrogist.nl en we zullen je zo snel mogelijk helpen
  2. Als we je klacht niet binnen 5 dagen kunnen oplossen dan laten we je weten hoeveel tijd we nodig hebben om het op te lossen.

 

Artikel 14. Aanvullende of afwijkende bepalingen

  1. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze algemene voorwaarden dan zullen we dat ook aanpassen op de site.